تعمیر تلویزیون LG

دیگر کسی وجود ندارد که با برند نام‌آشنای ال جی آشنایی نداشته باشد یا حداقل این اسم یکبار به گوشش نخورده باشد. در خانه هر ایرانی حداقل یک کالا یا محصول با این برند، پیدا می‌شود. لوازم دیجیتال و برقی مانند یخچال، لباس‌شویی، جاروبرقی و تلویزیون از جمله وسایل مشهور تولیدی این برند هستند. تعریف و تمجید از یک برند یا قدمت و سابقه درخشان آن دلیل بر خراب نشدن و آسیب دیدن آن نیست.
هر کالایی هرچند باکیفیت و درجه یک ممکن است در اثر طول عمر زیاد، ضرب‌دیدگی و دیگر اتفاقات و احتمالات، امثال نوسانات الکتریکی، دچار خرابی شود. تلویزیون یکی از وسایل در معرض خرابی به دلیل کارکرد زیاد است و تعمیر آن نیازمند نیروی متخصص است. اگر برند تلویزیون شما LG  است و دچار خرابی شده، متن امروز ما را دنبال کنید که راجع به تعمیر تلویزیون ال جی است.

تعمیر تلویزیون ال جی

ایرادات رایج تلویزیون ال جی LG

شاید شما هم نمی‌دانید که مشکل تلویزیون شما دقیقاً چیست و کدام قسمت از دستگاه آسیب دیده است. برای تعمیر تلویزیون ال جی ابتدا باید خرابی آن مشخص شود سپس عملیات تعمیر یا تعویض قطعات آغاز شود. رایج‌ترین و معمول‌ترین ایرادات تلویزیون‌های برند LG  موارد زیر هستند:

مشکل: زمانی که تلویزیون را روشن می‌کنید، لکه‌ها و نقطه‌های تیره و رنگی را مشاهده می‌کنید.

علت: اگر بخش بک‌لایت و لامپ‌های ال‌ای‌دی دچار آسیب شوند، منجر به بروز چنین ‌ایرادی می‌شوند.

مشکل: تصویری که از تلویزیون پخش می‌شود به دو قسمت تبدیل شده است.

علت: دونیم شدن تصویر دو حالت دارد که حالت اول هزینه و تعمیری ندارد؛ چون ایراد از آنتن تلویزیون است. چنانچه مشکل از آنتن نباشد، احتمال می‌رود بخش برد تیکان خراب شده باشد.

مشکل: خطوطی بارکد مانند، نزدیک به هم و گاها رنگی به‌صورت عمودی یا افقی روی صفحه تلویزیون هنگام روشن شدن به‌جای تصویر پدیدار می‌شوند.

علت: تاریک شدن صفحه و نمایش خطوط رنگی بیانگر خرابی صفحه تلویزیون است که باید تعویض شود.

مشکل: صفحه تلویزیون تاریک و بدون تصویر می‌شود، اما صدا قطع نشده است.

علت: صدا باشد؛ اما تصویر پخش نشود؛ یعنی بخش بک‌لایت آسیب دیده است.

مشکل: حمله ویروس‌ها و هنگ کردن تلویزیون ال جی

علت: نسل جدید تلویزیون‌های این برند گاها مورد حمله ویروس‌ها قرار می‌گیرند این ایراد ناشی از ضعف نرم‌افزار تلویزیون است و در مقابل خرابی‌های قطعات دیگر، مشکل جدی و غیر قابل حلی نیست. در اینجا باید عملیات ریست و تنظیمات دوباره تلویزیون را انجام دهید.

مشکل: گاهی بدون دخالت شما، تلویزیون خاموش می‌شود.

علت: به‌احتمال قوی سی پس یو (CPU) یا مین برد آسیب دیده است.

مشکل: خاموش و روشن شدن مکرر

علت: این مشکل هشدار از خرابی بک‌لایت دارد.

مشکل: حذف کانال‌ها و نیافتن دوباره آن‌ها پس از زدن دکمه تنظیمات و یافتن کانال‌ها

علت: هر چه زودتر اقدام به تعمیر تلویزیونLG  کنید، از بین رفتن کانال‌ها به‌صورت دائمی نشان‌دهنده خرابی قسمت مهمی از مین برد است، برای عدم آسیب جدی باید هرچه سریع‌تر این بخش از تلویزیون تعویض یا تعمیر شود.

مشکل: ورودی‌هایی همچون فلاش و هارد را نمی‌خواند.

علت: این خرابی جزء مشکل و ایرادات جزئی تلویزیون‌های ال جی است و‌ پورت و محل اتصال تلویزیون باید عوض شود.

مشکل: چراغ یا نماد روشن بودن (پاور) مکرر خاموش و روشن می‌شود.

علت: این مشکل ناشی از خرابی پاور یا مین برد است.

تعمیر تلویزیون ال جی

خدمات تخصصی تعمیرات تلویزیون ال جی

ایرادات نامبرده رایج‌ترین مشکلات و خرابی‌هایی هستند که ممکن است برای برند مشهوری همچون ال جی پیش بیایند. همان‌طور که قطعه مربوط به هر ایراد و خرابی را معرفی کردیم، متوجه شدید که خرابی‌ها مربوط به بخش‌های حساس تلویزیون هستند و باید برای تعمیر تلویزیون ال جی یا تعویض قطعات آن به تکنسین‌ها و افراد متخصص مراجعه شود.
نمایندگی‌های تلویزیون ال جی بهترین تعمیرکاران این محصول را دارند و در صورت نیاز و صلاح دید قطعه خراب شده را خارج کرده و قطعه‌ جدیدی را با قیمت مناسب جایگزین می‌کنند. گلد سام سرویس نیز با ارائه بهترین قطعات مربوط به تلویزیون ال جی و حضور یافتن نیرو کار مجرب در محل، بهترین خدمات تخصصی را ارائه می‌دهند.
نکته‌ای که در این باره متذکر می‌شویم این است که سرخود خودتان به تعمیر و دستکاری تلویزیون نپردازید چون صددرصد خرابی را تشدید می‌کنید و به دیگر قطعات سالم نیز آسیب می‌رسانید. مشکلات تلویزیون ال جی اگر نرم‌افزاری باشد در خانه توسط خودتان یا فرد آشنا با نرم‌افزار، حل می‌شود در غیر این صورت فقط باید تعمیرکار ویژه عملیات تعمیر را انجام دهد.

هزینه تعمیر تلویزیون ال جی

تعمیر تلویزیون LG  اگر در نمایندگی‌ها انجام شود، نرخ تعمیر یا جایگزینی قطعات بسیار منصفانه محاسبه می‌شود البته اگر گارانتی تلویزیون باقی مانده باشد و از مدت آن نگذشته باشد، هیچ هزینه‌ای برای قطعات تعمیری توسط تکنسین‌ها پذیرفته نمی‌شود. بها و دستمزد تعمیرات قطعات تلویزیون ال جی قابل درج نیست، چون هر قطعه قیمت جداگانه‌ای دارد و از آنجایی که قیمت‌ها هر لحظه به‌روز رسانی می‌شوند؛ نمی توان قیمت دقیقی را ارائه داد.

همچنین اگر تعمیرات به صورت حضوری در محل انجام شود نرخ‌ها فرق می‌کنند؛ چون هزینه اعزام نیرو کاری گرفته می‌شود. اما از طرفی دیگر، این تفاوت قیمت در اعزام نیروی کاری به محل تعمیر تلویزیون خراب شده، جبران می‌شود؛ چون اولا دچار تردید و وسواس برای این موضوع نمی‌شوید که قطعه تقلبی را جایگزین قطعه اصلی کار بگذارند یا قطعات بی کیفیت را روی تلویزیون تعبیه کنند. دوما هزینه رفت و برگشت را متحمل نمی‌شوید، سوما مطمئنا فرد اعزام شده مطمئنا تخصص کافی در مورد قطعه خراب شده را دارد و بهترین تعمیرات را انجام می‌دهد.

تعمیر تلویزیون ال جی

تلویزیون ال جی با اینکه برند مشهور و معروفی است و از کارخانه معتبری تولید شده است، ممکن است به علت‌های مختلفی همچون ضرب دیدگی، نوسانات برقی و دیگر احتمالات این‌چنینی دچار خرابی شود. آسيب دیدگی بک‌لایت، برد و مین برد شایع‌ترین ایرادات در تلویزیون برند ال جی هستند.
برای چنین خرابی‌هایی لازم است حتماً به تعمیرکارهای کاربلد مراجعه کنید. تعمیر تلویزیون ال جی نیازمند تخصص و تبحر است و هر فرد تازه‌کار و تعمیرکاری در حوزه تلویزیون از پس تعمیر آن برنمی‌آید. نمایندگی‌های مربوطه و گلد سام سرویس معتبرترین مراکز تعمیر تلویزیون ال جی هستند که با خیالی آسوده می‌توانید تلویزیون خود را به آن‌ها بسپارید.