تعمیر تلویزیون شارپ

شارپ برندی ابرقدرت و با اصالت از ژاپن است که بیش از یک قرن سوابق درخشان در تولید انواع و اقسام لوازم خانگی از بخاری گرفته تا لوازم برقی و الکترونیکی همچون تلویزیون، را در کارنامه پر افتخار خود دارد. لوازم الکترونیکی این برند گاهی به ندرت پیش می‌آید که به دلیل ضربات احتمالی، فرسودگی و دیگر موارد این چنینی نیاز به تعمیر پیدا کنند. تعمیرات لوازم برند شارپ، نیازمند تخصص و مهارت ویژه است؛ چون قطعات آن خارجی است و تعمیر آن‌ها برای هرکسی امکان‌پذیر نیست.

البته نکته مهم قبل از تعمیرات، عیب‌یابی درست است، اگر قطعه آسیب دیده به درستی تشخیص داده نشود و معلوم نشود که آیا با تعمیر درست می‌شود یا با تعویض، تعمیرات آن هیچ فایده‌ای ندارد. تعمیر تلویزیون شارپ یکی از حساس‌ترین تعمیرات لوازم مربوط به این برند است؛ چرا که کیفیت تصویر و بخشیدن عمر دوباره به آن در گِرو مهارت و احساس مسئولیت تعمیرکار است.

تعمیر تلویزیون شارپ

ایرادات رایج تلویزیون Sharp

بیشترین آمار خرابی‌های تلویزیون‌های شارپ از مربوط به قطعات مشترکی است. یعنی اغلب کسانی که کارشان به تعمیرات تلویزیون کشانده می‌شود، از یک نقص مشترک می‌گویند. موارد زیر رایج‌ترین مشکلاتی است که باعث تعمیر تلویزیون Sharp می‌شوند:

  • مشکل: خرابی قطعه تیکان و بک لایت

علت: رایج‌ترین ایراد پیش آمده تا به الان در تلویزیون‌های شارپ این است که تصویر تلویزیون پخش نمی‌شود اما صدای آن بی ایراد است. اگر شما هم این مشکل را دارید به احتمال قوی یکی از دو قسمت معرفی شده دستگاه، نیاز به تعمیر پیدا کرده‌اند.

  • مشکل: از کار افتادن بلندگوها 

علت: برخی نیز بر خلاف مورد قبلی از قطعی کامل صدای تلویزیون خود شکایت می‌کنند که دلیل آن اغلب خرابی بلندگوها است و باید تعویض یا تعمیر شوند.

  • مشکل: عیب در برد‌ها

علت: خرابی برد اصلی یا برد پاور دستگاه باعث می‌شود تلویزیون شما خودبه‌خود خاموش شود.

  • مشکل: فرارسیدن تعویض یا تعمیر پنل‌های تصویری

علت: روی تصویر لکه‌های تیره ایجاد می‌شود که گاه دائما روی صفحه قرار می‌گیرند و گاه به صورت چشمک زدن ظاهر و به آرامی محو می‌شود.

  • مشکل: نقص در بک لایت، اینورتر  برد و منبع تغذیه نیاز به بررسی و عیب یابی دارند

علت: نقص یا عیب در قطعات بالا موجب ایرادی مشترک با نام درهم‌ریختگی رنگ‌های تصویر می‌شود. حتی گاها خطوط عمودی یا افقی رنگی یا غیر رنگی روی تلویزیون ظاهر می‌شوند.

موارد فوق ایرادات سخت افزاری تلویزیون‌های شارپ هستند که برای تشخیص و تعمیرات آن لازم است تعمیرکار ویژه بررسی‌های لازم را انجام دهد. اما گاها این تلوزیون‌ها دچار مشکلات نرم‌افزاری می‌شوند که نیاز به بازیابی دوباره شبکه‌ها، ریست کردن یا به‌روز‌رسانی نرم‌افزارهای موجود در تلویزیون دارند. اگر خودتان کار کردن با تلویزیون را بلد باشید به راحتی از عهده این کار برمی‌آید. تعنیرات نرم افزاری تلوزیون شارپ فقط کمی به توجه و دقت شما نیاز دارد تا تلویزیون دوباره مثل روز اول شود. 

تعمیر تلویزیون شارپ

خدمات تخصصی تعمیرات تلویزیون شارپ 

عیب‌یابی دقیق و تعمیر اساسی قطعات در تعمیر تلویزیون شارپ اولویت است. البته این قانون برای تعمیر تمام لوازم الکترونیکی وجود دارد. شاید برایتان پیش آمده باشد که یکی از لوازم شما نیاز به تعمیر پیدا کرده باشد و آن را نزد تعمیرکار برده باشید، اما پس از مدت کوتاهی دستگاه باز هم دچار ایراد شده باشد یا اینکه کیفیت و کارکرد اولیه خود را پس از تعمیر از دست داده باشد. 

این مشکلات ناشی از نبود مهارت و عدم تخصص تعمیرکار است. چون قطعا توانایی عیب‌یابی درست و تعمیر اصولی را نداشته است. تکنسین گلد سام سرویس به صورت تخصصی آموزش‌های لازم برای تعمیرات قطعات تلویزیون مربوط به هر برند را فراگرفته‌اند و با حضور در محل بهترین خدمات را به شما ارائه می‌دهند.

تلویزیون وسیله ظریف و مملو از ابزار و برنامه است که برای کارکرد درست و کیفیت نهایی لازم است تمام قطعات ریز و درشت آن به درستی کار کنند. اگر قطعه‌ای حتی کوچک از این دستگاه دچار آسیب یا ضعف کارکرد شود کلیه کارکرد‌های دستگاه را مختل می‌کند. عیب یابی قطعات کوچک و ظرف تلویزیون که تصویر آن از پیکسل‌های بسیار ریز تشکیل می‌شود، عملیاتی بسی دشوار و حساس است که نیاز به دقت فراوان دارد. چنین تخصصی فقط از عهده تعمیرکاران تخصصی تلویزیون برند شارپ برمی‌آید. 

تعمیر تلویزیون شارپ

هزینه تعمیر تلویزیون شارپ 

نرخ تعمیرات لوازم الکترونیکی ابتدا با توجه به نوع و شدت خرابی سپس قطعه خراب شده و نهایتا خودِ تعمیرکار مشخص می‌شود. هزینه تعمیر تلویزیون شارپ نیز به همین صورت محاسبه می‌شود. چنانچه تلویزیون تازه خریداری شده باشد، خدمات گارانتی شامل آن می‌شود و نمایندگی‌های مربوطه هزینه‌ها را متقبل می‌شوند. 

اما اگر زمان و تاریخ گارانتی به پایان رسیده باشد بسته به قطعه خراب شده و نرخ شرکت‌های تعمیری، قیمت تعمیرات آن مشخص می‌شود. گلد سام سرویس با حضور یافتن در محل و تعین هزینه دست‌مزد با توجه به نرخ‌نامه تعمیرات تلویزیون، خدمات تعمیر را با مناسب‌ترین قیمت‌ها برای شما انجام می‌دهند. هزینه دریافتی این گروه از روی نرخ‌نامه ابلاغی وزارت کار تعین می‌شود. یعنی تکنسین‌های گروه خدماتی گلد سام سرویس هیچ هزینه‌ای بابت حضور در محل دریافت نمی‌کنند.

همراهان‌گرامی عذر ما بابت درج نکردن هزینه تعمیر تلویزیون شارپ را پذیرا باشید. با توجه به نوساناتی که در بازار هست، قیمت ها تقریبا هرروز دستخوش تغییر می‌شوند. بهتر است برای اطلاع دقیق قیمت‌ها با کارشناسان ما تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کنند.

شارپ برندی با اصالت از ژاپن است که بیش از ۱۰۰ سال سابقه تولید لوازم الکترونیکی باکیفیت در کارنامه خود دارد. تلوزیون‌های شارپ مانند هر برند دیگری ممکن است به علت‌هایی همچون ضرب دیدگی، اتصالات برقی، خیس شدن در اثر برخورد آب یا نم کشیدن و پایان عمر قطعات، دجار خرابی شود. آسیب دیدن پنل‌های تصویری، سوختن برد، پاور یا منبع تغذیه دستگاه از جمله ایرادات رایج قسمت سخت‌افزاری تلویزیون شارپ هستند.

مشکلات سخت افزاری حتما نیاز به تعمیرکار تخصصی دارند و گلد سام سرویس با حضور یافتن در محل، عملیات طاقت فرسای یافتن تعمیرکاری خوب و انتقال تلویزیون به محل تعمیرات را بسیار راحت کرده است. هزینه دریافتی این شرکت کاملا مطابق ابلاغیه‌‌های وزارت کار است.  چنانچه مشکلات تلویزیون نرم‌افزاری باشد به راحتی با کمی توجه و مطالعه خودتان در خانه قادر به رفع آن هستید.