تعمیر تلویزیون ایکس ویژن

ایکس‌ویژن برندی معتبر و مطمئن از شرکت خصوصی مادیران کشور عزیزمان ایران است. این شرکت به دلیل ارائه خدمات پس از فروش و عرضه لوازم الکترونیکی درجه‌یک و بادوام بسیار معروف و نام‌آشنا است. برند تجاری xvision  بیش از ۱۷ سال است که در زمینه تولید لوازمی همچون یخچال و تلویزیون فعالیت می‌کند. سابقه و کیفیت محصولات این برند ایرانی بسیار درخشان و موفق است، اما همچون برندهای دیگر ممکن است برخی از محصولات آن به دلایل متعددی همچون افتادن از ارتفاع، آب‌خوردگی، نوسانات برقی و مشکلات این‌چنینی دچار خرابی و نیازمند تعمیر شوند.

تلویزیون یکی از محصولات الکترونیکی است که به‌ندرت پیش می‌آید دچار خرابی شود، همین علت باعث شده تا برای تعمیر آن دچار سردرگمی شوید و گمان کنید دیگر قابل‌استفاده نیست. امروز در این مطلب قصد داریم راجع به تعویض و تعمیر تلویزیون ایکس ‌ویژن و خرابی‌های رایج آن بپردازیم.

تعمیر تلویزیون ایکس ویژن

ایرادات رایج تلویزیون ایکس‌ویژن 

تلویزیون‌های ایکس‌ویژن نیز همچون دیگر برندهای ممکن است دچار هر نوع آسیب و خرابی شود؛ اما اکثر افرادی که برای تعمیر تلویزیون X vision با ما ارتباط می‌گیرند و تقاضای اعزام تکنسین تعمیرات را به محل دارند، مشکلاتی را گزارش می‌دهند که معمولاً تکراری هستند موارد زیر رایج‌ترین خرابی‌های این برند هستند:

  • خرابی مادر برد

ایراد پیدا کردن مادر برد در تلویزیون‌های ایکس‌ویژن مشکلاتی نظیر رفتن تلویزیون به حالت استندبای و کار نکردن کنترل، خاموش و روشن‌شدن مکرر دستگاه و نشان‌دادن آرم xvision  روی صفحه‌نمایش ایرادات رایجی هستند که ناشی از خرابی مادر برد دستگاه هستند. 

قطع‌شدن صدا درحالی‌که تصویر بدون هیچ مشکلی در حال پخش است، قطع و وصل‌شدن صدا و گاها عقب و جلو بودن صدا از تصویر ایراداتی هستند که تکرار مداوم آن‌ها ناشی از خرابی مادر برد تلویزیون است.

  • عارضه در پنل‌های تصویر

تلویزیون روشن می‌شود؛ اما نه صدا دارد و نه تصویر و اغلب یک خط عمودی و گاها افقی به رنگ صورتی یا بنفش ملایم روی صفحه نمایان می‌شود. البته این خط ممکن است درحالی‌که تلویزیون در حال پخش تصویر است نمایان شود که در هر دو حالت آن ایجاد عارضه در جزئی یا کل پنل‌ها یا لامپ‌های دستگاه است. البته وجود لکه‌های تیره روی تصویر یا کم و زیاد شدن نور تصویر از کل یا قسمتی از صفحه نیز ایرادی است که از آسيب این قطعه خبر می‌دهد.

تعمیر تلویزیون ایکس ویژن

خدمات تخصصی تعمیر تلویزیون ایکس ویژن 

تعمیر تلویزیون X vision کاری تخصصی است که از عهده هر تعمیرکاری برنمی‌آید؛ چون همان‌طور که اشاره کردیم این برند، جزء مدل‌های جدید در ایران است که تعمیر و تعویض قطعات آن فقط در تخصص تکنسین‌های ویژه و آموزش دیده است. گلد سام سرویس با در اختیار داشتن اکیپی مجرب و حرفه‌ای آماده حضور در محل و تعمیر تلویزیون شما است.

موردی که همیشه هنگام ایراد پیدا کردن تلویزیون به فکر افراد می‌آید، هزینه تعمیر است و مورد بعدی اینکه آیا واقعاً تلویزیون ما دوباره درست می‌شود و مثل روز اول کار می‌کند؟ دل‌نگرانی دررابطه‌با هر دو مورد درست است؛ چون برخی از اصناف تعمیرکار هزینه مازاد بر نرخ واقعی تعمیر قطعه دریافت می‌کنند و برخی نیز برای سود بیشتر قطعه‌ای بی‌کیفیت را جایگزین قطعه فابریک می‌کنند که نتیجه آن خرابی مجدد و پایین آمدن کیفیت تلویزیون ایکس ویژن است. برای عدم پیشامد چنین رخدادی لازم است از مراکز معتبر و تأیید شده‌ای درخواست نیرو کنید.

تعمیر تلویزیون ایکس ویژن

هزینه تعمیر تلویزیون ایکس ویژن

اگر تلویزیون را تازه خریداری کرده‌اید مسلماً خرابی شامل گارانتی می‌شود و برای تعمیر تلویزیون ایکس ویژن نیازی به پرداخت هزینه ندارید. اگر گارانتی شاملتان نشد نرخ تعمیر با توجه به قطعه خراب شده و نوع آسیب‌دیدگی مشخص می‌شود. البته اینکه برای تعمیرات به چه شرکت یا فردی مراجعه کرده باشید نیز در تعیین هزینه تعمیر بسیار مهم است. 

برای پرداخت هزینه واقعی و مناسب بهتر است به نیروی حرفه‌ای و تأیید شده مراجعه کنید. گلد سام سرویس در ارائه خدمات تعمیر تلویزیون‌های برند ایکس‌ویژن بسیار منصف و حرفه‌ای هستند. علاوه بر موارد نامبرده نوسانات بازار و نرخ دلار نیز بر هزینه تعمیر قطعات این برند تأثیر می‌گذارند و هر لحظه قیمت‌ها به‌روزرسانی می‌شوند. به همین دلیل است که متأسفانه مجاز به اعلام قیمت واحدی برای تعمیرات تلویزیون ایکس‌ویژن نیستیم.

برند ایکس‌ویژن برندی ارائه شده توسط شرکت معتبر مادیران است. ایرادات رایج تلویزیون‌های برند معرفی شده خرابی مادر برد، پاور و پنل‌های داخلی هستند که قابل‌تعمیر و تعویض هستند. هزینه تعمیر تلویزیون xvision  باتوجه‌به مواردی همچون نوع خرابی، شدت آسیب‌دیدگی و شرکت تعمیراتی، مشخص می‌شود.  برای اینکه تعمیرات اصولی انجام شود و هزینه اضافی پرداخت نکنید قبل از مراجعه به تعمیرکار، راجع به تجربه و مهارت آن‌ها تحقیق کنید.