تعمیر تلویزیون صنام

صنام، برند اصیل ایرانی است که بیش از سه دهه سابقه درخشان در تولید انواع لوازم الکترونیکی برقی، صوتی و تصویری را دارد. تلویزیون یکی از محصولات قدیمی این شرکت است که تولید آن را از همان اوایل تاسیس، شروع کردند. تلویزیون‌های صنام در بازار ایران با برندهای معتبر خارجی رقابت می‌کند. نکته مثبتی که شرکت صنام برای محصولات خود در نظر داشته این است که کالاهای خود را طوری طراحی کرده که اگر بر اثر اتفاقات احتمالی و نادر دچار خرابی شدند به راحتی قابل تعمیر باشند. 

مثلا اگر تلویزیون شما یکدفعه خاموش شد یا هر بار سرخود خاموش و روشن شد، لازم نیست نگران شوید و گمان کنید دیگر قابل استفاده نیست. تعمیر تلویزیون صنام کاری انجام شدنی اما تخصصی است. تکنسین آموزش دیده گلد سام سرویس به صورت تخصصی تعمیر و تعویض قطعات برند صنام را آموزش دیده‌اند و تلویزیون شما را برای بار دیگر قابل استفاده می‌کنند.

تعمیر تلویزیون صنام

ایرادات رایج تلویزیون صنام

اکثر کسانی که با ما تماس می‌گیرند و خرابی تلویزیون خود را گزارش می‌کنند، یکی از چند نوع خرابی رایج و تکراری را می‌گویند. بدان معنی که اکثر تلویزیون‌های صنام موقع خرابی به یکی از مشکلات رایج زیر دچار می‌شوند:

  • مشکل: تصویر نیست، صدا هست!

علت: قطعه آی سی و برد ایراد دارند.

  • مشکل: تلویزیون بعد از روشن شدن خودبه‌خود ریست می‌شود.

علت: خازن و پاور تلویزیون نیاز به تعمیر دارند.

  • مشکل: صدا را زیاد یا کم می‌کنید، تصویر خط خطی یا خطوطی اریب‌وار صفحه را می‌پوشاند!

علت: مین برد تلویزیون عیب پیدا کرده است.

  • مشکل: بدون اینکه آنتن تلویزیون مشکلی داشته باشد گهگاهی به مدت بیشتر از نیم ساعت، کل صفحه تلوزیون پارازیتی می‌شود.

علت: مشکل در پاور و خازن‌ها است.

  • مشکل: علامت روشن شدن تلویزیون یا همان چراغ کوچک روی تلویزیون سبز می‌شود اما تلویزیون روشن نمی‌شود، یعنی هیچ تصویری ظاهر نمی‌شود.

علت: رگولاتور تلویزیون شما آسیب دیده است.

  • مشکل: صدای تلویزیون کاملا قطع است.

علت: آی سی آسیب دیده است.

  • مشکل: به هیچ وجه حتی برای یک ثانیه تلویزیون روشن نمی‌شود.

علت: خازن، پاور و دیودزنر، نیاز به تعمیر یا تعویض دارند.

  • مشکل: ورودی‌ها متصل نمی‌شوند.

علت: آ وی ( AV) کار نمی‌کند، نشان دهنده آسیب مین برد دستگاه است.

موارد فوق پرتکرارترین ایراداتی هستند که نیاز است تعمیر تلویزیون Sanam  را جدی بگیرید.

تعمیر تلویزیون صنام

خدمات تخصصی تعمیر تلویزیون Sanam 

تلویزیون هر برندی با برند دیگر قطعات متفاوتی دارد و هر نوع خرابی نیز نیازمند تعمیر تخصصی است. برند صنام یک شرکت اصیل با ارائه وسایل الکترونیکی باکیفیت است. یعنی قطعاتی که زیر نظر این شرکت ساخته می‌شوند به‌ندرت دچار خرابی می‌شوند و چنانچه دچار عیب و نقصی شدند، تعمیر یا تعویض آن‌ها نیازمند تخصص و تجربه است. گلد سام سرویس با داشتن کادری مجرب و آموزش دیده توانایی تعمیر تلویزیون صنام را به صورت اختصاصی دارد. همچنین تمام خدمات مربوطه را با حضور در منزل شما، انجام می‌دهد. یادتان باشد که هر تعمیرکاری نمی‌تواند قطعات برند صنام را تعمیر کند.

هزینه تعمیر تلویزیون صنام

اگر تلویزیون را تازه خریداری کرده باشید، هر نوع ایراد به وجود آمده در آن شامل گارانتی می‌شود، اما اگر تاریخ گارانتی به پایان رسیده است، بسته به نوع و شدت خرابی، تعداد قطعه‌های آسیب دیده و اینکه آیا قطعه قابل تعمیر است یا باید کاملا تعویض شود، مقدار هزینه تعمیر تلویزیون صنام کم یا زیاد می‌شود. قطعا اگر تعمیرکار شما، متخصص باشد، طبق استانداردهای تعمیرات تلویزیون از شما هزینه دریافت می‌کند. گلد سام سرویس هزینه تمامی خدمات تعمیر را طبق ضوابط و استانداردهای تعین نرخ، دریافت می‌کند. لطفا از ما انتطار درج قیمت واحدی در این مطلب نداشته باشید چون نرخ‌ها بنا به نوع قطعه فرق می‌کنند و نوسانات بازاری نیز در بالا پایین شدن هزینه‌ها بسیار تاثیرگذارند و هر لحظه باید به‌روز‌رسانی شوند.

تعمیر تلویزیون صنام

تلویزیون صنام تولید شرکت صنام است که بیش از سی سال سابقه تولید لوازم الکترونیکی دارد. هر وسیله‌ای بنا به دلایلی ممکن است دچار آسیب و خرابی شود. تعمیر تلویزیون Sanam  نیازمند تخصص و حرفه کافی است و هر فردی از عهده تعمیر آن برنمی‌آید. چنانچه تلویزیون شما از این برند است و دچار مشکل شده است آن را برای تعمیر به هر فردی نسپارید؛ چون ممکن است برای همیشه از کار بیفتد. ابتدا تحقیق کنید آنگاه درخواست تعمیرکار داشته باشید. تکنسین‌های تخصصی تعمیر برند صنام، شرکت گلد سام سرویس آماده خدمات‌رسانی به شما هستند.