تعمیر تلویزیون سونی 

خرابی لوازم برقی و الکترونیکی همیشه در هر حالی خوشایند نیست؛ چون گمان می‌کنیم در صورت تعمیر هیچگاه کارکرد و کیفیت اولیه را باز نمی‌یابند. این تفکر درست نیست و اگر تعمیرات را به گروه تخصصی سپرده باشید که با کلیه قطعات دستگاه آشنایی داشته باشند دیگر نگرانی وجود ندارد. همانطور که می‌دانید قطعات هر برند و مارکی با دیگر برندها متفاوت است به همین دلیل است که داشتن تخصص و شناخت کافی از برند و قطعات آن اهمیت دارد. 

یکی از برند‌های معتبر لوازم الکترونیکی موجود در بازار ایران و جهان، سونی است که برای همه ما آشنا و معتبر است.  تلویزیون سونی جزو وسایل معروف این برند است که به وفور تولید و استفاده می‌شود؛ همچنین خرابی در آن کم اتفاق می‌افتد. تعمیر تلویزیون سونی نیازمند گروهی کاربلد و با مهارت است که به‌طور خاص و جداگانه‌ای نحوه تعمیرات و تعویض قطعات سونی را آموزش دیده باشند. گلد سام سرویس تکنسین مخصوص و ویژه ارائه خدمات تعمیرات لوازم سونی را به محل اعزام می‌کند.

تعمیر تلویزیون سونی

ایرادات رایج تلویزیون SONY 

طبق گزارش گلد سام سرویس اکثر کسانی که خرابی تلویزیون سونی خود را گزارش می‌دهند از چند ایراد مشترک گزارش می‌دهند. موارد نام برده زیر ایرادهای رایج تلویزیون‌های سونی هستند:

  1. مشکل: خاموش شدن‌های یکدفعه‌ای

علت: بررسی کنید ایراد از HDMI  نباشد یا اینکه فلش یا هارد اتصالی ویروسی نباشد و برق خانه نوسان نداشته باشد. اگر چنین دلایلی نبود قطعا یکی یا چند قطعه از تلویزیون دچار فرسودگی شده است. احتمالا آی سی، مین برد و پاور دچار خرابی شده‌اند.

  1. مشکل: دکمه روشن شدن را می‌زنید اما اصطلاحا تصویر دیر بالا می‌آید (دیر روشن شدن)

علت: به احتمال قوی برد دستگاه در حال خرابی است، اگر زودتر تعمیر تلویزیونSONY  را آغاز نکنید، قطعه به کلی می‌سوزد.

  1. مشکل: به هیچ وجهی تلویزیون روشن نمی‌شود.

علت: این ایراد بسیار نادر است. اما زمانی که پیش بیاید نشان‌دهنده از کارافتادگی مین برد یا پاور برد دارد.

  1. مشکل: ایجاد لکه‌های رنگی یا تیره روی نقاط مختلف تصویر در تعدا کم یا زیاد

علت: پنل‌های دستگاه خراب شده‌اند و نیاز به تعمیر یا تعویض دارند.

  1. مشکل: صدا قطع می‌شود یا با تاخیر پخش می‌شود.

علت: اگر اتصالات سیمی را بررسی کردید و از طریق کنترل تلویزیون، تنظیمات صدا را تغییر دادید اما صدا بازنگشت و ‌ویرایش نشد به احتمال زیاد باند‌های تلویزیون یا سیم‌های صوتی داخل آن دچار آسیب شده‌اند.

مشکلات دیگر می‌تواند برای تلویزیون‌های سونی در اثر احتمالات یا ضربه پیش بیاید. اکثر خرابی‌های این تلویزیون قابل تعمیر هستند البته به شرط آنکه نزد مرکز تعمیراتی معتبر، متخصص و مجربی ببرید.

خدمات تخصصی تعمیر تلویزیون سونی 

تلویزیون‌های سونی کمتر پیش می‌آید دچار خرابی شوند. اما زمانی که نیاز به تعمیر داشته باشند، تعمیر آن فقط از عهده فردی برمی‌آید که به‌صورت ویژه آموزش تعمیر لوازم سونی را فراگرفته باشد. شاید تعمیرکاران دیگر نیز بتواند مشگل شما را رفع کنند اما قطعا توانایی بازگرداندن کیفیت اولیه و کارکرد واقعی قطعه را ندارند. 

تکنسین‌های گلد سام سرویس در تعمیر تلویزیون سونی زبانزد هستند، چون خدمات آن‌ها بخاطر آموزش و دوره‌هایی که دیده‌اند کاملا تخصصی و حرفه‌ای است. کافی است در زمان نیاز با این گروه تماس گرفته و مشکل و عیب دستگاه خود را گزارش دهید. تکنسین ویژه در سریع‌ترین زمان ممکن در محل و آدرس شما جهت تعمیر حاضر می‌شود.

تعمیر تلویزیون سونی

هزینه تعمیر تلویزیون سونی

هزینه‌ها دائما در حال نوسان هستند و قیمت تعمیر یا تعویض هر قطعه تفاوت دارد. در ادامه چندین مورد را که بر نرخ اصلی و نهایی قیمت تعمیرات تلویزیون اثر دارد توضیح می‌دهیم. هزینه تعمیر تلویزیون سونی با توجه به مواردی همچون، نوع خرابی و قطعه خراب شده مشخص می‌شود. البته اینکه قطعه کاملا از کار افتاده باشد یا نه نیز در تعین نرخ نهایی تعمیر دخیل است. 

چنانچه قطعه کاملا بلااستفاده شده باشد بایستی قطعه‌ای دیگر جایگزین شود که متعارفا هزینه را بالا می‌برد. اما مهم‌ترین موردی که بر پایین و بالا بودن هزینه‌های تعمیر قطعات سونی تاثیر می‌گذارد، تعمیر کار است. اگر از فردی ناآشنا با قطعات تلویزیون سونی درخواست تعمیر کنید، قطعا قیمتی که برای دستمزد اعلام می‌کند متعارف نیست. همچنین دستگاه شما را آنطور که باید نمی‌تواند تعمیر کند. 

پیشنهاد می‌کنیم تا حد امکان از شرکت‌های تعمیری معتبر درخواست نیرو کنید؛ چون اولا سواد کافی تعمیرات قطعات و دستگاه‌های مختلف را دارند، دوما دستمزد و هزینه‌ها طبق دستورالعمل و دستمزدهای اعلامی صنف تعمیرکاران مشخص می‌شود و این اجاره را ندارند که هزینه‌ای اضافی از شما دریافت کنند. کادر مجرب گلد سام سرویس بهترین خدمات را با نازل‌ترین قیمت‌ها ارائه می‌دهد.

سونی از برندهای معتبر جهان است و لوازم تولیدی آن در تمام کشورها ارائه می‌شود. دوام و عمر محصولات این شرکت بسیار طولانی است، اما گاها بنا به دلایل متعدد ممکن است دچار خرابی شوند. تعمیر تلویزیون سونی جز حساس‌ترین تعمیرات است چون تعمیر قطعات آن نیاز به دانش و تجربه دارد. کادر مجرب گلد سام سرویس آمادگی خود را جهت تعمیر لوازم الکترونیکی سونی اعلام می‌کند. فقط کافی است درخواست خود را اعلام کنید تا در سریع‌ترین زمان، در محل موردنظر شما جهت تعمیرات حضور یابند.