تعمیر تلویزیون جی پلاس

چند سالی است که برند جی پلاس جایگزین برند معروف ال‌جی شده است. جی پلاس زیر نظر شرکت اصیل و قدیمی گلدیران است و‌ کلیه محصولات آن با درجه کیفی بالا تولید و عرضه می‌شوند. زمانی که قطعات این برند یا یکی از وسایل آن دچار آسیب شود، اگر به موقع اقدام کنید و آن را نزد تعمیرکار کاربلد ببرید، مثل روز اول کارکرد و کیفیت اولیه خود را باز می‌یابد. 

تلویزیون یکی از وسایل حساس است و اگر تعمیر آن ناشیانه انجام شود، کیفیت تصویر و صدای آن هیچگاه مانند روز اول نمی‌شود و حتی ممکن است با گذشت زمان کمی کلا کارایی خود را از دست بدهد. گلد سام سرویس گروهی ویژه و تخصصی تحت آموزش‌هاي خاص برای تعمیر تلویزیون جی پلاس قرار داده است تا توانایی پاسخ به هرگونه ایراد در کالاهای این برند را داشته باشد.

تعمیر تلویزیون جی پلاس

ایرادات رایج تلویزیون G plus 

اگر دستی بر تعمیر یا اطلاعاتی در این زمينه داشته باشید، مطلع هستید که هر برند و هر کالا گاها دچار مشکلات مشترکی می‌شوند. یعنی مثلا تلویزیون‌های یک برند خاص اغلب خرابی‌شان مربوط به قسمت پاور دستگاه است یا برخی از دستگاه‌ها اغلب در قسمت پنل‌ها درگیر ضعف هستند. تلویزیون‌های جی پلاس نیز از این قائله مستثنی نیستند. طبق آمار تلویزیون‌های جی‌پلاس در زمان خرابی دچار مشکل و عیب‌های پرتکرار زیر می‌شوند:

  • مشکل: دستگاه مرتبا خاموش و روشن می‌شود.

اگر مشکل از برق، پریز و فیش‌های اتصالی نبود، قطعا برد یا بک لایت نیلز به تعمیر پیدا کرده‌اند.

  • مشکل: روی تصویر تمام شبکه‌ها خطوط عمودی یا افقی رنگی یا سیاه ظاهر شده‌اند.

به احتمال قوی برد دستگاه دچار نقص شده است. بهتر است هرچه زودتر به فکر تعمیر تلویزیون G plus  خود بیافتید.

  • مشکل: سایه‌های تیره روی گوشته کنار تصویر به صورت محو یا ضربه‌ای، ایجاد شده‌اند (گاها این سایه‌ها به صورت لوه یا نقره‌ای هستند).

پنل و لامپ‌های دستگاه نیاز به رسیدگی توسط تعمیرکار ویژه دارند.

  • مشکل: صدا پخش نمی‌شود.

اگر تصویر پخش شد اما صدا قطع بود، عیب از بندگوهای دستگآه است. البته گاها می‌تواند عیب از برد یا‌پاور نیز باشد. تعمیر کار ماهر می‌تواند با بررسی ساده علت مشکل را پیدا کند

  • مشکل: تصویر هیچ کانالی پخش نمی‌شود و صفحه تاریک است.

از دیگر ایرادات رایج این تلوزیون‌ها این است که ولوم و صدای کل کانال‌ها بدون نقص پخش می‌شوند اما هیچکدام تصویری ندارند. چنین عیبی نشان از خرابی یکی از قطعات برد و پاور است و نیاز به بازرسی ویژه توسط کارشناسان خبره دارد.

تعمیر تلویزیون جی پلاس

خدمات تخصصی تعمیر تلویزیون جی پلاس 

عیب‌یابی تلویزیون کار هر فرد و حتی هر تعمیرکاری نیست. چون مدل تلوزیون‌ها با همدیگر تفاوت دارد و شناسایی قطعات خراب آن و تشخیص قابلیت تعمیر یا تعویض آن‌ نیازمند فراگیری آموزش‌های لازم و تخصصی مربوط به برند است. برند جی پلاس یکی از برندهای معتبر شرکت گلدیران است که فقط چند سالی از ورود قدرتمند آن در عرصه کالاهای الکترونیک می‌گذرد. همین امر موجب شده تا تعمیر تلویزیون جی پلاس تا حدودی دشوارتر از دیگر برندها باشد. البته این گفته راجع به تمامی برندها صدق می‌کند، چون هر مدل و شرکت تولید کننده‌ای قطعات مخصوص به برند و کالای خود را تولید می‌کنند. بر همین اساس عیب یابی سپس تعمیر یا تعویض قطعات هر کالا و هر برند کار تخصصی و ویژه‌ای است.

گروه تخصصی گلد سام سرویس آماده خدمات‌رسانی به شما هم وطنان عزیز است. کارکنان این شرکت در چند دسته مختلف با توانایی‌های خاص مربوط به هر برند گروه بندی شده‌اند. فقط کافی است با تکنسین مجرب این گروه تماس بگیرید و نوع خرابی و نقص تلویزیون خود را گزارش دهید و در آخر آدرسی از محل مقرر خود بدهید تا در اسرع وقت برای تعمیرات ویژه حضور یابند. 

تعمیر تلویزیون جی پلاس توسط خودتان

همانطور که در ابتدا نیز اشاره کردیم برند جی پلاس فقط چند سال از ورودش به بازار و عرضه لوازم الکترونیکی می‌گذرد؛ پس قطعا‌ هنوز ایرادات و رفع عیب‌های آن آنقدر جا نیفتاده است که به راحتی با یک مشاوره ساده بتوان آن را در خانه رفع کرد. اگر خبره باشید و از نرم‌افزارهای مختلف سر در بیاورید می‌توانید مشکلات نرم‌افزاری آن را رفع کنید یا از کسی برای رفع آن‌ها مشاوره بگیرید. 

مشکلات نرم‌افزاری دستگاه اغلب با ریست کردن و زدن دوباره تنظیمات تلویزیون رفع می‌شوند. اما مشکلات سخت‌افزاری تلویزیون جی پلاس که چند نمونه از آن‌ها را پیش‌تر بررسی کردیم همان ایرادهایی هستند که نیاز به تعمیر اساسی دارند. در این مواقع است که تعمیر تلویزیون جی پلاس لازم و ضروری است. یادتان باشد در این زمان سرخود تلویزیون را باز نکنید تا بدانید مشکل اصلی از چیست، چون حتی اگر عیب را پیدا کنید به هیچ وجه قادر به حل آن نمی‌شوید و مشکل را بزرگ‌تر از قبل می‌کنید.

تعمیر تلویزیون جی پلاس

هزینه تعمیر تلویزیون جی پلاس 

هزینه و نرخ تعمیر تلویزیون جی پلاس برای هر فرد فرق می‌کند. اگر تلویزیون شما تازه است، گارانتی و ضمانت‌نامه محصول کلیه هزینه و خدمات را متقبل می‌شود. یعنی نیازی نیست هیچ پولی را پرداخت کنید. اما اگر از گارانتی استفاده کرده‌اید یا زمان آن به اتمام رسیده است، باید هزینه تعمیرات را خود متقبل شوید. هزینه تعمیر برد تلویزیون با تعویض آن‌ تفاوت دارد. نرخ تعمیرات بک لایت با تعویض آن‌ فرق می‌کند. 

بهای پرداختی تعمیرات پاور یا تغذیه و تعویض لامپ‌ها و پنل تلویزیون با تعمیر دیگر قطعات دستگاه کاملا مجزا و متفاوت است. از طرفی نیز بازار دائما در حال نوسان و بالا پایین شدن است. بنابراین نمی‌توانیم قبل از عیب‌یابی، نرخ مشخصی تعیین کنیم. برای اطلاع از هزینه تعمیر تلویزیون جی‌پلاس با شماره‌های درج شده در انتهای صفحه تماس بگیرید. گلد سام سرویس هزینه تعمیرات تلویزیون را مطابق نرخ‌های اعلامی وزارت کار اعلام می‌کند.

تعمیر تلویزیون جی پلاس نیازمند گروهی کاربلد و متخصص است؛ چون فقط چند سال از حضور آن‌ در بازار می‌گذرد. خرابی‌های رایج تلویزیون جی پلاس مربوط به پخش نشدن تصویر و صدا است  که نشان دهنده آسیب قسمت برد، بلندگو و بک لایت تلویزیون است. این برند جایگاه برند ال جی را تصاحب کرده است و کیفیت آن با ال جی برابری می‌کند. هزینه‌های تعمیرات تلویزیون جی پلاس با توجه به نوع خرابی و اکیپ تعمیرکار مشخص می‌شوند. گلد سام سرویس در زمینه تعمیر تلویزیون جی پلاس می تواند به شما کمک کند.