ایرادات رایج تلویزیون Philips

احتمالا هنگامی که متوجه ایراد و نقص در تلویزیون خود می‌شوید، به دلیل هزینه زیاد تهیه دوبار آن نگران می‌شوید، خصوصا اگر برند آن از مدل‌های خارجی باشد؛ چون کمتر کسی توانایی تعمیر وسایل الکترونیکی خارجی را دارد. فیلیپس یکی از برندهای خارجی است و لوازم الکترونیکی و برقی آن در همه خانه‌ها یافت می‌شود. تلویزیون این برند هرچند به‌ندرت اما گاهی دچار آسیب و خرابی می‌شود.

کادر مجرب و آموزش دیده گلد سام سرویس هرگونه خدمات مربوط به تعمیر تلویزیون فیلیپس را در محل انجام می‌دهد و هزینه آن را بعد از کار دریافت می‌کند. صرفا جهت تکمیل و بالا رفتن اطلاعات شما، در ادامه مشکلات رایج این برند از تلویزیون‌ها را ذکر می‌کنیم.

تعمیر تلویزیون فیلیپس

۵ ایراد رایج تلویزیون فیلیپس

اگر تلویزیون شما دچار عیب و نقص‌های زیر شده است، هیچ جای نگرانی نیست چون قابل تعمیر بدون پایین آمدن کیفیت تصویر هستند.

  1. مشکل: تصویر تلویزیون قطع و وصل می‌شود.

علت: این ایراد ناشی از مشکل ورودی‌ها مثل فلش و هارد است. اگر در آن‌ها ایرادی پیدا نکردید، رابط‌ها و فیش‌ها را برسی کنید. ممکن است دچار شل شدگی و بیرون آمدن شده باشند. اگر این موارد بی‌نقص بودند، به احتمال قوی  مشکل از کنترلر یا ترمینال برق پشت تلویزیون است.

  1. مشکل: تصویر به یکباره برای همیشه قطع می‌شود.

علت: برد و پاور دستگاه عیب پیدا کرده‌اند.

  1. مشکل: هنگامی که تلویزیون روشن است، لکه‌های روی صفحه پدیدار می‌شوند. نور قسمتی از صفه تلویزیون تاریک و روشن‌تر می‌شود. یک خط بزرگ رنگی روی صفحه ایجاد می‌شود و با تعویض شبکه‌ها یا خاموش و روشن کردن از بین نمی‌رود.

علت: عیوب گفته شده ناشی از خرابی و سوختگی پیکسل‌ها و پنل‌های دستگاه است.

  1. مشکل: تصویر واضح و شفاف نیست و رنگ‌ها بهم خوردگی دادند.

علت: چون شفافیت تصویر از دست رفته است، خرابی مربوط به خرابی پنل یا سوختگ ی و درهم ریختگی پیکسل.ها نیست. بک لایت دچار خرابی شده است.

هر تلویزیون بنا به دلایلی همچون ضربه، کهنگی، نوسانات برقی و دیگر موارد این چنینی، ممکن است دچار ایرادهای مختلف و‌متفاوتی شود. ایرادات نامبرده فوق از نظر پرتکرار بودن و هزینه بردار بودن در تلویزیون‌های فیلیپس رایج هستند. تعمیر تلویزیون فیلیپس تقریبا سخت و هزینه بردار است. چون قطعات آن خارجی هستند و تعمیرات آن‌ها کاری سخت و پردقت است. هزینه تعمیر وسایل این برند از تلویزیون بسیار هزینه بردار و حساس است. یادتان نرود تعمیر آن را به تکنسین‌های آموزش دیده بسپارید.

تعمیر تلویزیون فیلیپس

خدمات تخصصی تعمیر تلویزیون فیلیپس

عیب‌یابی تعمیر صحیح، جایگذاری درست و اصولی قطعات و سرهم کردن دوباره تلویزیون‌های فیلیپس کاری دشوار و حساس است و نیازمند اکیپ تعمیرکاری منصف و حرفه‌ای است. گلد سام سرویس، کادری ویژه و حرفه‌ای برای تعمیر تلویزیون فیلیپس در مجموعه خود دارد. 

برای سهولت کار و اطمینان حاصل کردن شما از کار و کادر تعمیرکار گلد سام سرویس، امکان فرستادن نیروی تعمیرکار به محل دستگاه خراب شده (خانه یا محل کار) وجود دارد. بدین صورت به طور دائم کنار وسیله خود حضور دارید و شاهد تعمیر قطعات خراب شده هستید. خدمات گروه گلد سام سرویس شامل بررسی دستگاه، شناسایی و اطمینان از قطعه آسیب دیده، قیمت منصفانه و ارائه بهترین خدمات است.

تعمیر تلویزیون فیلیپس

هزینه تعمیر تلویزیون فیلیپس 

گفتیم که هر قطعه بنا به شدت ضربه یا دیگر دلایل از کار افتادگی و خراب شدگی، دچار ایرادات مختلفی می‌شود. قطعه خراب شده بسته به شدت آسیب ممکن است نیاز به تعمیر یا تعویض داشته باشد. هزینه تعویض و تعمیر تلویزیون فیلیپس با همدیگر متفاوت است. از طرفی نیز چون قطعات مربوط به برند خارجی هستند. هزینه خرید و تهیه آن‌ها با توجه به قیمت دلار و تحریم‌ها کاهش یا فزایش می‌یابد. 

مورد دیگر که تعیین کننده هزینه‌های تعمیر است، تعمیرکار منصف، کاربلد و باتجربه است.‌ گلد سام سرویس تعمیرکار حرفه‌ای را بنا به درخواست شما به منزل شما می‌فرستد و دیگر لازم نیست تلویزیون‌تان را بر دوش بکشید و‌ نزد‌ تعمیرکار ببرید. برای اطلاع از قیمت تعمیرات تلویزیون فیلیپس همین الان با شماره‌های درج شده در صفحه تماس بگیرید تاکارشناسان ما، شما راهنمایی کنند.

تعمیر تلویزیون فیلیپس کاری تخصصی با مهارتی بالا و سخت است. چون قطعات این برند کاملا خارجی هستند و کار کردن با آن‌ها مثل تعمیرات یا تعویض قطعات آن بسیار سخت و حساس است. خرابی برد، بک لایت، پنل و کنترلر رایج‌ترین مشکلاتی هستند که برای تلویزیون‌های برند فیلیپس پیش می‌آیند. گروه گلد سام سرویس در کنار شما هستند تا با نیروهای مجرب و حرفه‌ای، در کوتاه‌ترین زمان ممکن ایراد تلویزیون شما را برطرف کنند.