تعمیر تلویزیون سامسونگ

گمان نکنم برند سامسونگ برای کسی بیگانه و ناآشنا باشد. اصالت و قدمت دو ویژگی این برند هستند. نه تنها مردم ایران بلکه تمام کشورها شرکت سامسونگ را به‌عنوان یک تولیدکننده مطمئن وسایل برقی همچون تلویزیون، پذیرفته‌اند؛ اما گاهی اوقات ممکن است در اثر ضربه، قدمت زیاد و کهنگی و نوسانات برقی دچار خرابی و آسیب می‌شوند و شما نیاز به تعمیر تلویزیون سامسونگ خود پیدا می کنید.

در چنین مواقعی شناختن یا پیدا کردن یک تعمیرکار ماهر منصف و کاربلد اهمیت دارد، خصوصاً اگر خرابی مربوط به‌ وسیله پرکاربردی همچون تلویزیون باشد. تعمیر تلویزیون سامسونگ حساسیت بالایی دارد؛ زیرا تلویزیون جز وسایلی است که در اکثر خانه‌ها مگر در مواقع خواب و استراحت برای چند ساعت کوتاه خاموش شود. 

تعمیر تلویزیون سامسونگ

ایرادات رایج تلویزیون Samsung

اکثر کسانی که برای تعمیر تلویزیون سامسونگ به تعمیرگاه‌ها و نمایندگی‌ها مراجعه می‌کنند، یکی از چند مشکل و ایراد پرتکرار و رایج معرفی شده زیر را در تلویزیون خود مشاهده کرده‌اند:

  1. خرابی پاور یا برد

چنانچه پاور، برد یا تغذیه تلویزیون سامسونگ شما دچار آسیب شده باشد بسته به شدت خرابی می‌تواند به قسمت‌های مختلف تلویزیون ضربه بزند.

  1. آسیب بک‌لایت

تاریک شدن تلویزیون و افزایش مدت‌زمان و شدت آن به‌مرور، خاموش شدن تلویزیون، قطعی و از بین رفتن تصویر با گذشت چند ثانیه از زمان روشن کردن تلویزیون و پخش شدن فقط صدا بعد از روشن کردن تلویزیون (به‌اصطلاح عامیانه تلویزیون شما صدا داره اما تصویر نداره) چندین مورد از خرابی‌های گزارش شده تلویزیون سامسونگ است. اگر تلویزیون شما یکی از مشکلات نامبرده را دارد، قطعاً قسمت بک‌لایت آن دچار خرابی شده است و نیاز به تعمیر تخصصی دارد.

  1. خرابی پنل

اگر تلویزیون را روشن می‌کنید و پس از چند لحظه کوتاه خاموش می‌شود به احتمال زیاد، پنل نیاز به تعمیر دارد اگر پس از بررسی مشکل در این بخش نبود، آسیب مربوط به قسمت بک لایت است.

  1. اشکال در برد تیکان

برد تیکان عضوی کوچک در تلویزیون سامسونگ است که در زمان خرابی موجب قطع شدن تصویر می‌شود. پردازش تصویر قبل از اعمال آن روی پنل‌های داخلی وطیفه این قسمت است.

  1. مشکل اتصالات کابل و آنتن

علت تصاویر و فیلم‌های دوتایی که معمولا در قسمت بالایی تلویزیون سامسونگ تاریک‌تر هستند، ایرادات اتصالاتی است که با یک بررسی ساده قابل رفع هستند.

  1. مشکل در مین برد

رفتن تصویر یا فیلم به حالت انتظار یا استندبای نشان از خرابی قطعه مین برد دارد.

  1. از کار افتادن بلندگوها

اگر تصویر دارید؛ اما صدا ندارید، نگران تعمیر تلویزیون Samsung  خود نباشید؛ زیرا کار پیچیده و سختی نیست و فقط بلندگوهای تلویزیون شما مرود تعمیر قرار می‌گیرند.

تعمیر تلویزیون سامسونگ

خرابی پاور و برد و تغذیه تلویزیون چه نشانه‌هایی دارد؟

آسیب دیدگی بخش تغذیه و پاور تلویزیون سامسونگ مشکلات جدی‌‌ ایجاد می‌کند و موعد آن رسیده که تعمیر تلویزیون Samsung  خود را به نمایندگی آن و تعمیرکاران مجرب بسپارید؛ چون باید تکنسین‌های ویژه تعویض یا تعمیر این بخش‌ها را بر عهده بگیرند. خرابی‌های معمولی که با آسیب دیدگی برد تلویزیون سامسونگ ایجاد می‌شوند عبارت‌اند از:

  • روشن نشدن تلویزیون (اصطلاحاً سوخته است)
  • خاموش شدن ناگهانی تلویزیون هنگامی که روشن است.
  • دیر بالا آمدن تصویر یا دیر روشن شدن (این مورد بیشتر در دستگاه‌های ال سی دی اتفاق می‌افتد)
  • خاموش و روشن شدن دستگاه بدون دخالت شما

خدمات تخصصی تعمیر تلویزیون سامسونگ 

تعمیرات وسایل برقی تصویری همچون تلویزیون از حساسی بالایی برخوردار است چون هر نوع خرابی یا آسیب دیدگی رایج قطعات آن نیازمند تعمیر تخصص نزد تکنسین‌های ویژه تلویزیون و ارائه خدمات ویژه است. نمایندگی‌های تلویزیون بهترین خدمات تعمیر تلویزیون سامسونگ را ارائه می‌دهند؛ چون کلیه عوامل و دست‌اندرکار آن به طور تخصصی دوره‌های آموزشی تعمیرات خرابی‌های این برند را گذرانده‌اند. گلد سام سرویس با داشتن تیم مجرب و کاربلد پس از تماس و گزارش خرابی تلویزیون شما در محل موردنظر حضور یافته و با بهترین و نوین‌ترین تجهیزات، اشکالات را برطرف خواهند کرد.

هزینه تعمیر تلویزیون سامسونگ چقدر است؟

هر نوع مشکل و ایراد در تلویزیون، نشان از خرابی یک قطعه دارد. قطعه آسیب دیده بسته به شدت و نوع خرابی، می‌تواند نیازمند تعمیر یا تعویض است. نرخ تعمیر با نرخ تعویض قطعه فرق دارد. دست‌مزد تعمیر و تعویض هر قطعه با قطعه دیگر نیز تفاوت دارد، همچنین اینکه شما برای تعمیر تلویزیون سامسونگ به کجا مراجعه کرده باشید نیز تفاوت عمده‌ای در هزینه تعمیرات تلویزیون دارد. 

قیمت‌های تعویض و تعمیر وسایل داخلی تلویزیون را نمی‌توانیم درج کنیم؛ زیرا بها و ارزش آن‌ها هر لحظه به علت تورم و نوسانات بازاری تغیر می‌کند. دستمزد نیروی کاری و تکنسین‌های تعمیرات بستگی به مهارت، تجربه و انصاف آن‌ها دارد. اگر به دنبال خدماتی خاص، ویژه با قیمت مناسب هستید پیشنهاد ما مراجعه به نمایندگی‌ها است. نمایندگی‌های تلویزیون سامسونگ پایین‌ترین نرخ تعمیرات و خدمات‌رسانی به برند خود را دارند.

اگر در تلویزیون شما مشکل و ایرادی رخ داده است، سرخود عملیات خاصی به توصیه دیگران روی آن انجام ندهید. خرابی ممکن است از آسيب جدی یک قسمت حساس خبر دهد. پاور، تغذیه، بک‌لایت، برد تیتان و برد مین حساس‌ترین قطعات داخلی تلویزیون هستند که معمولاً خرابی‌های برند سامسونگ مربوط به این قطعات است.

نمایندگی‌های اختصاصی برند سامسونگ بهترین خدمات را ارائه می‌دهند. گلد سام سرویس با کادری آموزش دیده مفتخر به همراهی شما در رفع ایرادات و تعمیر تلویزیون‌ سامسونگ در چند سال اخیر است. کیفیت کار، نرخ مناسب و در اختیار داشتن متخصصین ویژه تعمیرات از امکانات این نمایندگی است.